KAWAN :)

ceritera Mushkilah IstiQomah

Assalamualaikum .

Kenapa ya susah sangat nak istiqomah bila sudah ada di rumah. walawala.
Memang la betul nak buat benda baik ni ada sahaja halangan nya kan ? isk
Klau kerja jahat tu senang je kan ? itulah kerja syaitan .
kalau dulu dekat Kisas senang je nak buat benda baik sbb semua kawan-kawan membawa kepada kebaikan . eee rinduu ! Tapi itu semuanya sudah menjadi memory yang terindah dalam hidup aku . Kita bersama membina ukhuwah antara kita , kita semainya dengan majlis2 ilmu , liqo' al Mulk , doa rabitah dan berbagai lagi .

Sekarang benda itu dah berlalu tak mungkin datang kembali. apa-apa pun antunna memang kawan terbaik yang pernah aku jumpa kenal dan bersahabat. Macam-macam ragam aku jumpa yang ragam ganu , kedoh , Negori , sabah , semua lah 1Malaysia . Semuanya hebat dan terbaik. Walaupun kadang2 aku tak biasa sangat pada awalnya tapi lama-lama ok. hihi

Apa yang aku rasa sekarang ? hmm aku rindu suasana di Kisas. aku susah nak aplikasi yang dah dibuat dekat kisas tu. aku rindu cikgu-cikgu yang selalu marah aku. hehe
Cikgu Nani , Cikgu Norliah , Dua orang MISS , Cikgu Saupi , Us Nik ?? sayang sangat dekat cikgu ! Cikgu memang LUAR BIASA HEBAT .

Semoga Allah merahmati cikgu-cikgu sekalian .
Ya Allah jangan lah biarkan aku terleka dengan permainan dunia.

Wasslam
Terima kasih daun keladi kerana sudi membaca entry saya.Like kalau suka:)

No comments:

Post a Comment