KAWAN :)

Jadual balik dan outing KISAS ?




Assalamualaikum .


hai . wiwit lama tak update ruangan ni. hihi. Bukan apa malas .
Terasa nak share tentang Jadual balik bermalam dan outing KISAS. hihik
Jadual da dikeluarkan so bila saya tengok haish. Rasa happy ke? mestilah tidak!
hihik. Jahat jahat nya saya >.< Tak apa tak berdose kot. Nak tengok jadual nya ada kat wall saya. Bukan apa jadual mcm tahun lepas suka berubah. Kadang da last minute orang da booking ticket boleh pulak cancel cuti. Hot gila time tuh . Tepacak ja kat dorm .

Wiwit . Tahun depan Big boss KISAS pencen! Mintak-mintak apa yang kurang dan tertunggak di KISAS dapat diubah kepada yang lebih baik. Kami berharap kepada Big boss yang baru nanti :)

Than CIKGU NANI BM pun akan pencen jugak tahun depan .
Mak aih semua nak pencen . Tahun depan pun saya pencen jugak . wuwuh tak sabar tak sabar nak pencen. kihkih ! Tapi sayang pula dengan suasana KISAS . Walaupun cikgu-cikgu macam H_R_M_U. Garang-garang! Tapi baik . Tak apa untuk kebaikan jugak kan.

Belum sekolah da pikir cuti. Ish3. Mana ada saja nak survey jadual nya.hihi.
Maybe tahun depan tak selalu balik kot. kalau selalu sebulan sekali balik.Tu pun tak tentu. Tapi maybe tahun depan dua bulan sekali kot balik. haha. Ustaz kata pelajar cemerlang biasanya tak selalu balik rumah. Even cuti depa akan stay jugak di hostel. kihkih *saya nak jadi pelajar cemerlang maybe da tak selalu balik tahun depan* yeye je! kang tension MUET terus nak balik rumah. Itu lumrah laa tension2 ni. Cool ja!
Tak apa*DEMI SCHOLARSHIP:)


heh, tu ja kot nak bebel. k la wassalam :)
Terima kasih daun keladi kerana sudi membaca entry saya.Like kalau suka:)

No comments:

Post a Comment