KAWAN :)

Ya Allah..





Ya Allah..
Yang membolak-balikkan hati kami. ku berharap, bila ada cinta hadir menyapaku, Ianya tidak akan membuatkan aku terlupa padaMU ya Allah. Ianya membuatkan aku terus dekat padamu Ya Allah. Sesungguhnya aku tidak mahu kehilanganMU ya Allah. Kau lah yang memberi Cinta pada setiap hati-hati yang hidup di muka bumi ini Ya Allah.


Ya Allah..
Selama ini aku hanya berharap, semoga dapat mencintai orang yang memiliki cinta luar biasa pada-Mu. Yang taat padamu. Yang sentiasa menegurku bila aku khilaf. Yang tidak melebih-lebihkan diriku.


Ya Allah..
Selama ini aku juga berharap, semoga akan dicintai oleh orang yang dapat mengarahkanku menuju keredhaan-Mu dan mengubah hidup ku menjadi lebih baik.


Pintaku Ya Allah..
Izinkan aku memiliki rasa ini hingga ia menjadi indah di dada kami, tanpa menghilangkan rasa cinta kami pada-Mu. Tanpa ada rasa jemu dihati kami.
Redhakan nya Ya Allah .
Terima kasih daun keladi kerana sudi membaca entry saya.Like kalau suka:)

2 comments:

  1. Moga Ikhwan soleh hadir buatmu sayang melengkapi kekurangan yang ada padamu...insyaAllah...

    ReplyDelete